Prostředí (Crysis)
O lokalitách v Crysis se toho moc neví, ani to, jak budou velké, ale díky trvalému toku screenshotů a videí si můžeme dost dobře představit, jak vypadají hlavní tři prostředí.
Díky DirectX10 a CryEngine2 bude Crysis schopen zobrazit velmi detailní prostředí, dokonce nejdetailnější, jaké máme tu čest vidět v realtime, což dokáže CryTeku umožnit, aby si prostředí vytvořili přesně podle svého gusta na danou náladu, celkový vzhled apod. Nyní se na detaily jednotlivých prostředí podíváme poněkud podrobněji.

Crysis bude postaven, jak už jsme si mohli všimnout, na ostrov severní Korei. Celá jedna třetina Crysis bude postavena do slunné severokorejské džungle bojujíce většinou proti Korejčanům. Takovéto hraní v prostředí džungle bude opravdu hodně podobné Far Cry, ale v hodně věcech ho bude převyšovat.
Prostředí Crysis je více než dobře umístěno, dalo by se to nazvat „taková takříkajíc taktická aréna“. Se zničitelným rostlinstvem, vozidly a strukturami lze přetvářet prostředí přesně podle Vašich loveckých potřeb. Vlastně, Crysis nelze zařadit do jednoho jediného žánru, je to vlastně více her pospojených dohromady. Může to být stejně jako fps také destrukčně architektonická/krajinná, nebo dokonce závodní hra.
Pokusím se dát Vám představu o tom, jak bude džunglovské prostředí v Crysis taktické. Představte si, že vidíte nějaké nepřátele ukrývající se v korunách stromů nebo nějakého stavení. Místo toho, než je zboku obcházet (což je mimořádně nebezpečné) můžete jednoduše zničit stromy, nebo samotnou stodolu, a to ještě ani nepočítám fakt, že nejméně dobrá polovina z nich se zabije už jen přičiněním padajících trosek.


Něco jako když nepřátelská loď otevře dveře. Všude okolo to oslnivě zazáří, načež se ukáže silové pole silné, jako obří kopule. Takto lze nazvat výše zmíněnou „Severní korejskou džungli“ s tím rozdílem, že vše bude zamrzlé, což působí opravdu velmi ponurým dojmem. Jak si lze dost dobře představit, většina rostlinstva bude totálně zmrzlá, takže možná bude třeba bojovat takticky.
Z této oblasti se k nám zatím nedostalo mnoho screenshotů, ani informací o tom, jak lze přežít tamní extrémní podmínky; vypadá to, že si na další media včetně informací asi budeme muset ještě chvilku počkat…


O prostředí uvnitř cizí lodi se toho taky moc neví. Nicméně bych řekl, že úrovňový návrhář Crysis řekl, že tam bude jakýsi freecam systém, kde se nejspíše bude možné pohybovat bez vlivu gravitace. Je nám také známo, že celá loď bude 2 km vysoká – umíte si představit, jak ohromným technickým prostředím bude disponovat?

oznámení
(gorila, 11. 12. 2007 20:08)